vilken jävla dag

Men tjenare! Min fredag har varit ett rent jävla helvete! Och jag blir bara mer sjuk. Hoppas på förbättring tills imorgon, annars vet jag inte vad jag gör! Har haft så sjukt jävla tråkigt, satt och tröståt innan ligan kom hem. Smällde i mig 12 rostmackor. Och inte blev det bättre för att mina syskon kom hem heller.
Det kanske inte är sådär jätteroligt att ha en bitchig storasyster i huset, men nån gång får dom ju ta och ge sig, har aldrig fått så mycket damp på mina småsyskon förr! Dom bortskämda små jävlarna. Nej, AJABAJA AMANDA! så får man inte säga. Fyskäms! Det hela slutade med att jag kastade min tallrik i bordet och stormade skrikandes ut ur köket, as always.. PMS tänker ni, nej jag lovar, det stavas J.O.B.B.I.G.A.U.N.G.J.Ä.V.L.A.R




Anders kom hem bara för någon minut sen, han har varit i gävle på nån utbildning typ. Haha, så kommer han hem med den här boken. Ska börja läsa nu tänkte jag, haha. Lite småkul iaf. Mamma sa att han skulle komma hem med en överraskning, jag höll på att skita på mig! Jag trodde helt seriöst att han skulle komma hem med ytterligare ett hundskrälle!! Då lovar jag, då hade jag defenitivt flyttat, på stört! Dom hade inte sett röken av mig på bra länge. Så som vi bråkat om den första hunden, som jag inte vill ha.

Gud vad elak jag låter i mina inlägg. Som att jag skulle hata allt och alla som rör min familj typ hahaha..
Men nu ska jag ta och ringa min älskling och kanske börja läsa min bok ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0