wednesdayyyyyyyyyyyyy

Shasha! Kom hem för kanske en timme sen. Slutade halv fyra och for in till stan med Moa! Astrevligt! Haha, vad skulle jag gjort utan dig egentligen?:) Köpte en present till Amanda till fredag, men tänker inte säga vad det är, moahaaha! Det blir säkert bra ;) Fick mycket underliga blickar av han bakom disken när vi köpte den, och ack så långsam han var på att slå in! :o

Nu har jag nyss duschat, varmt & länge! Lovely. Är sjukt trött men ska nog börja på hälsouppsatsen jag försökte börja med igår. Blev typ, "ja, ööh, nivet.. man ska äta mycket paprika, för det innehåller typ massa antioxidanter och det är typ bra.. ööh aa och så ska man inte äta för mycket för då blir man tjock.. ööh aa" 
usch, har ingen större lust, men tyvärr måste det göras förr eller senare.

Sitter här i mina pyjamasbyxor och är äckligt trött, sängen ser alltför frestande ut.. Håll ut Amanda, håll ut!

Idag hissas du Moa! ;)

Kommentarer
Postat av: chrisina

sv: haha what? ne det var det inte :P detta recept har jag använt superlänge :D

2010-02-17 @ 20:25:45
URL: http://christinafundin.blogg.se/
Postat av: chrisina

sv: hahaha ojj nu fattade jag ! trodde du mena att jag tagit receptet från dig ! :D haha

2010-02-17 @ 20:26:51
URL: http://christinafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0