welcome to my kind of freakshow

Hallihallå. Kommit hem från skolan nu, dammsugat (as always -.-) och typ ätit kiwi.
Är på skumt humör, (as always haha!) känner mig lite smått evil lixom.. ;) Moahaha. Ska baka kladdkaka idag. Men vi hade inget smör så jag kan inte göra det förrän typ efter maten.. Ska ha fikaförsäljning imorgon till klassresan.. Får se hur det går haha!

men alla matforsbarn som läser detta SKA köpa fika av mig imorgon, kom ihåg det! ;)

Ikväll äre min tur att laga mat (igen?!) och har ingen aning om vad det ska bli. Har lite huvudvärk, börjar bli värre, orkar inte göra nåt alls typ hehehe.

Har inget mer att blogga om, för tillfället.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0