5, sista nu.

Part cinco.
(Jag vet, min spanska är urusel..)

Ännu mer spring på stan efter ett otroligt långtråkigt besök på rikstaden + välbehövd lunch! Käkade första bröd.. sen grekisk sallad.. sen mer bröd.. sen elins mat, raggmunk och fläsk.. sen mer bröd, och jag blev inte mätt? Men jag somnade under tiden vår guide stod och pladdrade inne i plenissalen. h3h3!


C-00L4 b-RUd4R!



Hemfärd!


sTe3e3e3e3e3ek utanför MAX.

diggar antons ansiktsuttryck!


Det var dom bilderna, nu ska jag sluta bildbomba er, men jag vet att ni älskar't!
LATER!

Kommentarer
Postat av: Desmond923

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-05-04 @ 13:43:32
URL: http://desmond923.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0