ayeaye captain.

Godmorgon! Blev väckt för kanske en halvtimme sen av Viking som skulle upp å jobba, tänkte att det var lika bra att kliva upp nu ändå. Sovit nio timmar saaatt :)
Mår mycket bättre idag, något sliten fortfarande, men det är så det ska va, då vet man att man haft roligt. Eller så beror det på att jag bara är nyvaken, gissar på båda!

Hade besökarrekord igår, fränt. Kan tänka mig alla som var kalasbakis och inte hade något bättre för sig, men det gillar jag! :D

Idag ska jag göra absolut ingenting, gjorde det igår också men blev inte färdig. Ikväll är det träning, har blivit förbjuden att skolka från den så får väl ta och pallra mig dit.
För tillfället håller jag och Maja på att byta bilder sen Valborg, så får se om hon har några smaskiga pics som jag kan bjuda på! Igen, haha.

Men nu måste jag rusa, nöden kallar.

LATER BABES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0