Conor Oberst

Goddag allihopa. Kanske ska ta och skriva ett mer logiskt och vettigt inlägg jämfört med de senaste. Men jag har mått ganska dåligt sen i fredags, både fysiskt och psykiskt, haha men det kanske ni fattat.
Menmen, sånt händer och jag är inte den enda som levt i ett konstant ångestmoln hela helgen.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls, har suttit och pratat och skrattat med min kära mor. Hon är bra söt ibland, även fast jag får utbrott på henne rätt ofta. Det sista jag sa till henne igårkväll var "käften..". Inte bra, nej jag vet men jag hade mina anledningar.

Jag har inte lämnat huset sen jag kom hem igår, knappt lämnat mitt eget rum, än mindre min säng! Och jag kom och tänka på en sak alldeles nyss, snön är borta. Haha, hon som håller koll på saker?

Just nu ligger jag och lyssnar på skön musik och försöker halvt dränka mig i den.
Min aptit är på noll, vilket är otroligt ovanligt. Fick nästan ner lite lunch för nån timme sedan, nästan.

Om jag hittar orken som är gömd långt inuti mig ska jag försöka pallra mig upp för att duscha. LÄÄÄNGE!
Conor Oberst – Cape Cañaveral
Conor Oberst – Lenders in the Temple

Skön musik, ett ord: söt.

Nu dog det, poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0