godnatt.

Nu är jag oerhört trött, oerhört kissnödig, oerhört illamående, oerhört stressad, oerhört social och oerhör less på ordet oerhört. Det var sista gången ni såg ordet oerhört skrivas i min blogg! Näe okej jag kan inte lova nånting, det är ett ganska bra ord. Schwung i det. Och med eftertryck.
Hahaaa vad ful jag är. Hihi.

Min kväll spenderades till min familjs förvåning utanför de fyra väggarna som bildar mitt rum, mitt revir. Nej jag vågade mig ut i soffan och satt och halvsov/kollade på Asterix & Obelix med ungarna. Drack Vira Blåtira, usch man kunde ju typ äta sockret med sked ur den drickan. UUUSHH.

Sitter och pratar med en vän på msn. Försöker stötta, ge nåt ynka råd, vara till någon slags hjälp. Bära upp problem tillsammans med honom, men jag känner mig bara otillräcklig och elak när jag försöker hjälpa. Så borde väl egentligen sova nu. Klockan är...... kvart över elva. Har varit vaken i fjorton timmar. Och mina ögonlock faller ihop vilken sekund som helst.

Btw packade jag aldrig förut, gör det imorn. Och så måste jag städa rummet. Och tigga om pengar. Jag hatar att be om pengar, jag hatar det verkligen. Jag vet inte varför känns bara dåligt. Men bara för att jag inte får min ekonomi att gå ihop på en klen femhundralapp den här månaden.. och alla andra månader också för den delen.
Nu kommer jag fan inte ihåg vad jag skrev, så det är bäst att jag lägger mig.

heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0