heyheyyouyou

Godmorgon!

Klockan har passerat halv två, det är måndag och jag är precis nyvaken. Hur underbart känns inte det? Faktum är att jag nog hade kunnat sova ett antal timmar till om det inte varit så att jag för tre timmar sedan fått ett sms av mor min som bad mig gå ut med hunden. UUUUHHH säger jag, men sånt måste göras.

Vädret ute är väl sådär, hade kunnat varit bättre. Tydligen har det varit stekhett här hela helgen medan jag har varit borta, och nu är gräsmattorna gröna. I götet var det halvdant väder. Mulet i torsdags, halvklart/klart i fredags, spöregn halva lördagen, och ingen speciell värme att tala om. Hm, wierd.
Saknar det nästan redan, längtar tills nästa festival. Som tillexemper nu på lördag är det kulturnatten i Umeå som jag faktiskt blev lite småsugen att sticka iväg på. Om inte tjejerna vill hitta på något eller om inte orken finns vid min sida.
Annars är det sommarn att se fram emot, och DOSungdom till hösten.

Ikväll är det konfirmandledarmöte. Eller typ första utbildningstjosan. Ööhh jag vet inte vad jag ska skriva mer hehehe.

Jag känner mig äckligt ful och sliten, och gillar det inte. Ska väl gå ner och äta något nu, får se om jag mår bättre efteråt. Vilket jag förmodligen gör.
LATerrr

P5139501

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0