Hiss & Diss & Annat Skit

Det var ett braa jävla tag sedan jag hissade & dissade! Och jaa jag måste gör nya bilder, dom är äckligt fula.


1. Ana Gina! Måste bara hissas, hon gjorde verkligen min dag, haha! :D

2. Killar med bra klädstil.
Okej det där kan tolkas fel, det finns såklart olika klädstil. Men utifrån det jag tycker så kan klädstilen göra en hel kille. Haha så tycker nog många i min ålder. En sak som är säker är att utsidan ger insidan en chans, det är verkligen så. Ser man en kille med snygga kläder så är det klart att man tittar extra. Naturligtvis!

3. Hanna!
Jag har egentligen som helst förståelse hur faan du orkar med mig, okej ibland gör du inte det, men ändå! Jag är då fan inte världens lättaste person, och visst tjurar vi ibland, men det känns ändå alltid som onödiga tjurerier. Du är en vän på miljonen, och jag är oerhört lycklig att ha dig. Och det kändes verkligen som att du behövde en liten hiss idag, det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det är hårt! ;)

4. Skolavslutning om en månad.
Helvete vad jag kommer grina! Det är helt sjukt, plus att min pappa kommer komma så jag kommer ha ännu mer känslor inom mig. Jag ska spela inför min pappa, okej det låter verkligen astöntigt men det känns ganska stort.. Haha nog om det, iallafall det ska bli så jävla skönt att sluta skolan. Är fruktansvärt skolless! Tror jag har kommit över det här med att jag inte gått klart grundskolan än, men det känns bra nu även om man ska lämna världens bästa klass. Splittra ett ännu bättre gäng som hållt ihop obrytbart i fyra långa år. Men jag kanske bara längtar så äckligt mycket till sommarn bara? Haha ofc! :)



1. Strumpbyxor som går sönder!
Så jääääävla irriterande!! Och verkligen alla strumpbyxor, tjocka som tunna, nylon som stickade, alla blir det hål i! I tårna, under hälen, på låren, i knäveckan.. spelar liksom ingen roll vart man köper dom heller. Dom håller ändå inte längre än en månad... 

2. Den här äckliga fjollvåren.
Inte faan duger detta! Jag hatar såna här mellanperioder, dom är så dryyyyga. Visst ni kanske tycker jag ska vara nöjd med det här, men näe jag har varit det tillräckligt! Nu är det min tur att klaga! Jag var ute och promenerade typ en mil i det gigantiska matfors men Hanna idag på lunchrasten, och då kom jag och tänka på en grej. Minns ni då det var alldeles vitt ute, så gick man på stan och dom hade nyligen satt upp julbelysningen, det var iiiiskallt men ärligt nu.. Hur mysigt var det inte på en skala ett till tio? I alla skyltfönster hängde det en massa julkulor och grejer. MYSIGT säger jag nu. Men då, när det var kolsvart ute och julbelysningen var på full glöd, då tyckte man att det bara var kallt och jävligt. Haha. Det är typ som att jag får julkänsla i maj, hur bra är de?

3. Dom sista veckorna innan skolan slutar.
ÅÅÅÅHH!! Det är så jäääävulskt mycket plugg! Jag KAN verkligen inte plugga, det är så otroligt drygt. Visst jag har bra betyg ock så men jag skulle kunna få bättre om jag försökte. Men jag orkar liksom inte!? Vi kommer ha minst typ två prov i veckan de närmaste fem veckorna innan skolan slutar. Förutom nästa vecka som kommer bli äckligt jävla hektisk för mig. Berättar lite mer om det längre ner. Ville bara klaga lite extra på skolan, hihi!

4. Att jag aldrig vet vart mina pengar tar vägen?!
Okej nog för att jag aldrig har mycket pengar, jag går typ aldrig på stan och shoppar?! Typ aldrig. Min ekonomi tål helt enkelt inte att jag ska kunna shoppa? Och ändå vet jag inte vart mina pengar tar vägen! Dom bara försvinner, ploff! Typ en glass här, lite godis där. Såna onödigheter som bara är dåliga. Okej jag kanske köper nåt plagg i månaden, eller nåt för håret, sprit då och då, men aldrig så att jag kan komme hem och känna, gud vad jag har spenderat pengar nu! Plus att jag måste spara ihop 1300 spänn till Tjeckien, och dom tvåhundra jag hade för nån vecka sen har gått till stockholmsresan med klassen, och typ ... ja vars fan tog den andra hundringen vägen?

5. Imorgon..
Jag vill inte gå på skolan imorn, jag kommer avlida. Pinsaaaaaamt...


Okej, nästa vecka då:

Måndag-Tisdag:
Min vecka börjar redan klockan 05.15 på måndag morgon, suveränt! Då går bussen från matfors full med dötrötta matforselever i nian som ska på klass/studieresa ner till stockholm. Det ska bli riktigt kul, men jag gillar inte tidiga mornar, inte alls. Haha, vi ska på några studiebesök på typ en synagoga och på DNexpressen eller nåt. Ta en sväng förbi Uppsala för att lyssna på en ryss som suttit i koncentrationsläger. Sen ska vi slagga i nåt vandrarhem, (Chappmans?) på skeppsholmen. Blir väl mysigt, tidig morgon dagen därpå också och vi ska på ytterligare studiebesök innan vi får hela två timmars efterlängtad fritid i huvudstaden. Sen bär det av till lilla matfors igen med framkomst (haha gulligt ord) cirkus 23.00.

Onsdag:
Vanlig skoldag, eller vanlig och vanlig vi kommer vara trötta som zombies, och jag skämtar inte!
23.25 onsdag kväll ska jag med nattåget och hela danslaget i bagage till Göteborg för en festivaltripp! Riksjubel. Ska nog bli äckligt jävla roligt, men som sagt, "trött som ba faeeen" är bara förnamnet.

Torsdag-Söndag:
Min vistelse i Göteborg varar ända tills på söndagen då jag äntligen får komma hem igen, och sova i min egen säng.

Såå vänta er inget hyperhetsbloggande nästa vecka mina kära vänner!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0