jag svär jag älskar hela fucking staden.

Tjena! Fyfan vad trött jag är nu.
Har spelat rundpingis med brorsan och andreas i typ två timmar nu.
Men jag åkte ju bara ut hela tiden!
Så blev lite småless, är lite sur fortfarande haha.
Nu sitter jag och lyssnar lite på ken ring, känner mig ascool. Så inte min stil, hehe.
Nu jävlar vill jag ha lördag!
Imorn dränker vi sorgerna.
Tror nästan att jag går och lägger mig snart, trött som ett jävla as.
Eller så slår jag igång nån film.
Smsar andreas och brorsan att jag har tråkigt..
Haha det är fan skam, jag tillbringar min fredagkväll med tio och tolvåringar. Lika brareh.
Jag får inget svaaaaar...
SVARA UNGJÄVEL.
nuså.. men uuuuhghhhhh, palla.
Näe jag får väl se var kvällen tar mig.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0