kinda bored.

Namn? Amanda  
När fyller du år? 19 Juli
Några piercingar? Om öronen räknas så
Vad har du på dig just nu? Pyjamas
Vilken årstid är bäst? Sommar baby
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Ett gulligt sms väntande i fånen, en dusch och sen ut i solen.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min stil
Vad är du bra på? - Mycket, dansa kanske.
Vem älskar du mest på denna jorden - De som står mig närmast
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon

Vem vet allt om dig?  Ingen, men några vet mycket.
Vem är den roligaste av dina vänner? Hanna
Vem är snyggast av dina vänner? - Tuffing!
Vem är mest partyprisse? - Haha Penny, helt klart ;D
Vem är den du helst har filmkväll med? Moa
Vem av dina vänner är mest "evil"?  Haha, Penny blir alltid så vrång när jag säger att hon är mest evil, så nu gör jag inte det (även om ni fattar att det är hon jag menar)

Vem står dig närmast? Dombästa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Nja
Vem är farligast i din familj? Jag naturligtvis, annars lillebror när han blir sådär aggressiv
Vem ser roligast ut i din familj?-  Teo
Vem är coolast? Självklart jag.
Har ni något husdjur? m..
Mest gemensamt med? - Utseendemässigt pappa tror jag. I beteendet också tror jag.
Underhållningen? - Anders kanske, eller pappa med hans dåliga skämt.. haha..
Sover du oftast med? WAAH, SJÄLV!
Roligaste kvällen med familjen? -  haha, ööh tallin?

Är du singel? svar ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nja
Hur många har du varit kär i? 1, möjligtvis 2
Är du kär/tycker om nån just nu? Nej
Har du kysst någon idag? Nej
Hur var din senaste kyss? Hm, som ett fint minne.
Har du ett förhållande? Nej
Är du romantisk! - När det väl gäller så.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha typ när man var liten?
Vem sov du senast bredvid? Moa
Vem sa senast att han/hon tyckte om-dig mer än som vän? - Den där lille..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett kk med ? -  nej
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Oj, 22? 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? HAHA nejnejnejnej. 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Kör han på sin egen blir det nog bra



Livvi Franc Featuring Pitbull – Now I'm That Bitch Part II


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0