mys.

Hejhej. Nu sitter jag i korridoren i vandrarhemmet, lyssnar på när folk här spelar och sjunger massa nostalgilåtar, snacka om härligt.

Jag hade glömt att ta mina tabletter imorse. Järntabletter och för humörssvängningar. Så min kropp sa ifrån och jag blev akut illamående, sov i tre timmar. Men det var skönt, sen var mitt humör på topp efter att min kropp äntligen fått sina mediciner, stod och kokade nudlar i min ensamhet medan resten av gänget var ute på stan och käkade. Strax efter tvåtiden tog jag promenaden i ett koppel och begav mig mot slottsparken för danskurs. Men konstigt nog var jag tidig så jag hann dansa mig lökig innan danskursen.

OJOJ NU MÅSTE JAG DRA HEJDÅ!

TÄNKTE LADDA UPP BILDER MEN HINNER INTE, SKA PÅ KONSERT, NI FÅR SE BILDERNA SEN HEJDÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0