söndag, goodmornington.

Mitt på dagen och jag har redan haft 11 besökar, shiiiet :D

Godmorgon förresten! Nuhar min familj stått utanför mitt rum och dammsugit i över en timme, tror jag har fattat vinken. Hade verkligen söndag hela dagen igår så imorse när jag vaknade 05:50 skrek jag rakt ut att jag missat bussen till Stockholm. Hade det varit 24 h senare hade jag gjort det också. Bussen går från matfors 05:15, uhhh. Måste kliva upp typ fyra. Inte gilla inte gilla.

Idag har jag massor att göra så det blir inte mycket bloggande idag inte.

Städa rummet
Packa till Stockholm
Packa till Göteborg
Åka och köpa fika till morgondagen
Plugga SO
Duscha
Ev. Dansa ikväll, skulle behövas för information till torsdagen och så..


Jaa det är bara för mig att börja slita, ska kila ner och käka nu!
Ha en bra söndag folks! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0