there was a time

jag har insett att min senaste kyss: är alldeles för vag i mitt minne..
jag har insett att: saker inte blir som väntat
jag har lärt mig: att man aldrig bör våga hoppas för mycket 
jag trodde aldrig att: jag skulle sakna dig än
jag lyssnar på: tjill!
jag pratar: svenska
jag tycker om: när man ler mot mig
jag avskyr när folk: bitchar
min bästa vän är: dom som alltid kommer finnas där
min första bästa vän heter: natascha
kärlek är: vad man gör det till
bästa tiden i mitt liv var: den jag lever i nu
jag har misst: ett fåtal, men det svider än
om jag fick en sak i hela världen: vet jag vad jag skulle valt.
jag är: pilemarisk
när jag borstar tänderna: försvinner små tandtroll
när jag lagar mat: brukar ingen våga äta
jag tänder på: killar som luktar gott
det sexigaste yrket är: brandman?
det är charmigt när: du ler
jag är rädd för: småsaker
den värsta känslan är: att känna sig åsidosatt, och svartsjuka.
den bästa känslan är: lycka, när man känner sig älskad
jag är bäst på: *pause!* jag är nog inte bäst på något, men jag är jävligt bra på mycket
jag är sämst på: att säga ifrån när det gäller mina känslor
om jag var ett djur skulle jag vara: ett djur, ingen aning om vilket
jag kommer alltid att vara: efterbliven, och det är jag stolt över.
det finaste som finns är: de jag älskar
i sommar: ska jag ha den bästa sommaren någonsin
sist jag värkligen grät var: i onsdags
jag kan: krampa med tungan, höh den ni!
jag kan inte: släppa när jag väl bitit mig fast
när jag vill tänka går jag: och lägger mig.
min mobiltelefon är: tyst. röd. tråkig. fin.
när jag vaknar på morgonen: stänger jag av alarmet och går och hånglar med tandborsten
innan jag går och lägger mej: hånglar jag med tandborsten
just nu tänker jag på: att jag borde packa, men jag fryser om fötterna.
bebisar är: små och rosa.
idag har jag: åkt hem från Ida, pillat på datorn.
ikväll ska jag: hångla med tandborsten
imorgon kommer jag: sova hela dagen
jag vill verkligen: att jag kan få tillbaka den där känslan jag haft, den som gjorde mig lycklig, den fick mig känna mig behövd. Nej det var du som fick mig känna mig lycklig, det var du som fick mig känna mig behövd, bara vid tanken av det vi hade gör det ont i mig, älskling, vart gick vi fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0