tidsfördriv

10 FÖRSTA:
Bästa kompis:  Natascha Sidler
Kärlek: En kompis storebror, Christian! Var typ tre kanske?
Husdjur: katt
Semester: Hmm, Kreta tror jag. 

Köpta skiva: Shakira, minns det så jävla väl hahaha.
Riktiga kärlek: Det håller jag gärna för mig själv.
Konsert: Nån i Schweiz
Fylla: förra året nån gång.

9 SENASTE:
Personen som sms:ade dej: Penny
Personen som du kramade: Angelica ?
Personen som ringde dig: Hanna
Personen som du ringde: Christoffer? :o
Personen du sa "jag älskar dig" till: haha. ööööh, ingen aning?
Alkoholdrycken: bira
Bilfärd: Hem från Amanda
Filmen du såg: Avatar i morse typ?
Gången du grät: i veckan nån gång :)

8 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: jarå
Våga hoppa bungyjump: jarå
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: jarå
Kalla dig själv lycklig: jarå
Hellre ta bilden än vara med på den: näefan klart man ska va med! :D
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: ja


  7 VAD:
Gör du just nu: ligger i sängen, gör det här och skriver med Victor,
Ska du göra imorgon: tomt på schemat. Troligtvis träning
Säger du till dig själv när allt känns svårt: att jag är awesome no matter what
Har du med dig in på bion: ahlgrens bilar, annars räknas det inte att man varit på bio.
Är det för färg på dina byxor: omg, har inte på mig! :o
Är det för väder hos dig just nu: öh inte fan vet jag, mörkt som fan iaf
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögon och leende.

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: inte ofta
Hur gammal blir du nästa födelsedag: sweet 16
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: ja
Luvtröjor: inte för tillfället?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: tungpiercing
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: beror på personen ju 



5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar förfaan
Vilken ålder har varit bäst: 15
Sova på sida, mage eller rygg: I sängen kanske?
Kyssar eller kramar: kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0