mer valborg

Mår skit, ligger nerbäddad i sängen med huvudvärk, och vägg i vägg försöker brorsan lära sig spela gitarr. Inte okej.

Kollar igenom lite bilder jag fick från elin sen igår, hahaha fyfan. Vet inte vad jag ska tro, jag va nog rätt galen.. Ångest.










tycker sista bilden är så jävla klockren, hahaha.

klockan är inte ens fyra, och jag tänker fan gå och lägga mig snart. Vaknade strax efter 6 imorse, men det var ändå ingen ide att kliva upp då, så sov typ en timme till. Och jag gick väl o la mig runt halv två. Så mycket sömn kan man ju knappast säga att jag fått. Kanske ska slagga en timme eller två nu. Får se vad som händer ikväll, är bjuden på 30-årskalas, meen jag kände att jag verkligen inte orkade det, plus att vi har gäster. Så det blir nog hemmakväll med en film och en hel hink med vatten.

puss

"Nähu ska jag skaslagga mobut"
hahaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0