Hemma från göteborg!

Hej mina vänner!
Jajjemen, jag är hemma! :)
Gårdagskvällen/natten var underbar. Men lite dimmig haha, var man trött eller? Satt och kollade på film och grejade med Görans underbara (numera krusade) hår ett bra jävla tag. Stack bort mot parken vid tolv för dans. Det var ju sista kvällen så det var rätt bra med folk, härligt som fan. Runt tre-halv fyra tiden inatt sa vi adjöss för den här gången och drog hemåt till vandrarhemmet. Där blev det mys i soffan ett tag innan man stapplade sig till sängen vid fem tiden. ... hehehehehe....

Min morgon började lite smått panikartat sådär av att rummet var tomt och det var tio minuter tills frukosten stängde. Ragglade upp ur sängen och åt mig proppmätt och illamående. Hade en kvart på oss att städa rummen och sen skulle vi rulla vidare till stationen. Snålåkte spårvagn, sist jag gjorde det var i Tallin hahaha. Framme på tågstationen dumpade gänget mig och Jenny för att hålla koll på den gigantiska högen med packning/bagage, medan de själva stack till Nordstan för att dansa. Själv somnade jag på en bänk och Jenny fick sitta lite ensam. Blev väckt av att Penny ringde och kallade mig lodis, buhuhu.

Tåget gick 14.42, hann dansa lite inne på centralstation, det är alltid lika kul att spontandansa lite överallt, folk kollar så jävla intresserat haha. :) Framme i stockholm 17.45, lite svängom på perrongen också, tåget gick 18.30 och framme i gamla goa sundsvall 21.55.

Har nyss avnjutit en välbehövd dusch och smörjt in mig med babyolja, världsbäst för torrisar som jag! Insåg även att jag ser ut att ha blivit misshandlad. Jag känner mig som så också haha. Har blåmärken öööverallt! Det största är typ fem cm i diameter och har nån slags grön/lila/blåaktig färg. Sen har jag knäna som är riktigt lilafläckiga, och armarna ser ut att komma från mars så mycket gröna fläckar som jag har. Hua! Träningsvärken behöver vi inte ens gå in på och mina fötter känns överkörda, har ont under dom/ i dom sen dansen, plus att jag har skavsår på ovansidan. HAhahaha, inte bra det här, men ack så värt det är!! Säger som Göran, hade idag varit igår hade jag varit på danslogen. håhåjaja

Tacka gudarna för studiedagar, annars hade någon varit gaaaaaanska död imorgon ;)

BILDBOMB!!

Görans glamrock-look. yÄ.


Johan, Moa, Jonas, Klara

Hemfärd!

vårt berg av väskor plus en björn på bänken.




Det var allt för dagen. Orkar inte leta nå mer bilder, vi hörs för nu hoppas jag på en nattsömn innefattande mer än fyra timmars sömn! PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0