Detta fält måste fyllas i

ganska precis 2 timmar, tonvis med sol och två glassar senare sitter jag med yttepyttelite färg (men fortfarande färg!) och lökar. inväntar en underbar och väl efterlängtad dusch så fort jag lökat klart.
Anders befinner sig i stockholm och jag är avundsjuk. Men nu är det nio veckor kvar tills vi drar till spanien. Nio långa veckor, fan vad jag längtar.
Och en tredjedel av de nio veckorna, cirka tre veckor alltså (för er som inte gått på mattelektionerna), är skolveckor. Sista veckan räknade jag egentligen inte med.
Och helvetes jävlar vad grejer det händer de närmsta tre veckorna!!
Prov i alla jävla ämnen, födelsedagar hit och dit, inlämningsuppgifter, konfirmandledarutbildning, dans, ännu mera skolarbete osv osv osv.
Och hur mycket fritid kommer jag ha? Noll. En stor fet 0:a
gillas ej.

Nu ska jag hoppa in i duschen, Ciao!


"AMANDA DET ÄR MAAAAAAT!"
småsyskon vettni :')

Kommentarer
Postat av: Moa

fan va grym vi är på bitte mand i knibe, eller hur fan det nu stavas ;) jag håller med till 100 i allt du säger om skolveckorna som är kvar...

2010-05-18 @ 20:12:43
URL: http://moahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0