Beauties

Nu har jag druckit en liter juice (och snacka om att jag blev illamående...!) och tagit en dusch, men inte fan har jag pluggat än.
Telfonen har ringt oavbrutet sen klockan sju, flickor och pojkar från höger och vänster var pratglada, och det gillar vi! Var ju ute på prommis förut och fick en hel del utklarade med HannisBanannis. Eller ja, en hel del kanske det inte var men vi kan låssas..!

Mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig, men ska försöka röja upp lite imorn när jag kommer hem så att vi har nånstans att däcka den natten. Hhihihihihhiih.

Just nu är det massa skogsmaskiner här, eller på andra sidan åkern/ån/skogen, men det låter som fan kan jag lova! Har varit tvungen att ha fönstrena öppna ikväll eftersom mitt rum ligger i söderläge och det bliv it äckligt varmt här inne. Smartsakftet själv har inte tänk på att säka elementen.. Plus att datorn värmt upp typ hela sängen där jag för övrigt tillbringar större delen av all min vakna tid. Och min icke-vakna tid också hehe.

Sitter och fnurlar på vad man ska ha på sig imorn. Är så jävla less på mina kläder, går fan i samma skit varje vecka. KUUL?! Längtar tills man får åka till prag och shoppa! PENGAR!


monki


cubus


H&M

  <--DOM HÄR SKORNA SKA JAG BANNEMEJ HA!!!


H&M


NÄÄE NU ÄR KLOCKAN ELVA AMANDA! Och har inte ens börjat plugga än, det svider i ögonen. Hur blev det med den tidiga läggningen? Tjenare!
Inget mer bloggande idag, nu stänger jag av datorn.
GONAATT :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0