ily!♥

SHa bAbeS.
Hemma från skolan nu, ganska soft dag. höll mig faktiskt vaken alla lektioner! Bra amanda!! Hehe, hade musik sista timmen så har fett ont i min stackars skalle nu.. Menmen, sånt man får ta. Tränade också lite till skolavslutningen imorse, och kom fram till att jag kommer böla som nån idiot när det väl är dags! Verkligen! Maja, i min klass ska sjunga en sjuukt fin låt av typ Shirley Clamp eller nån, och det är så jävla vackert så det finns fan inte!

*bortaaaaa*

Och nu har jag kommit upp efter att ha lagat middag till familjen. Blev omelett, haha något jag faktiskt är riktigt bra på!! ;D Hehe. Har nyss ringt upp penny och fått henne utbrista "IIIH!" Haha, alltid lika kul när sånt händer, höhö.

Och gissa anledningen? Nä ni kommer aldrig kunna, så jag avslöjar. Vi ska till Spanien tillsammans. Vecka 29, södra kusten typ, steeekhett! Men ack så underbart. Vi ska bo i Anders kompis kompis brorsas lägenhet, för 60 euro per natt, med takterass.
Åh GE MIG SOMMAR TYYP NUNUNUUNUNNNUNUNNUNUNUNUUUU!!!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0