8 maj

FYFAAAAAAAAAAN VAD LESS MAN BLIR NÄR MAN SKRIVIT ETT LÅNGT J*VLA H*LVET*ES INLÄGG OCH SÅ LAGGAR DATORN SÖNDER, JAG SLÅR SNART IHJÄL NÅN!!!!!


Okej tack.
Får väl börja om från början då..

Hej, nu är jag hemkommen från en kväll hos Ida med massor av käk, skratt, Brüno och tjejer från den absolut bästa klassen i världen! Otroligt mysig kväll!

Kvällen började med att jag åkte ner till Penny för att hon skulle få träna lite på att köra moppe. Min moppe är ganska liten och behändig att träna på satt det va lika brareh, började på fotbollsplanen i Lucksta och stack sen vidare bort till en landsväg så hon skulle kunna köra lite fortare. Hon kraschade faktiskt inte och var riktigt duktig, lycka till nästa vecka med körningen i trafiken gumman! :)♥

Vid sextiden åkte vi till Ida och installerade oss en aning, kollade runt och sådär. Sen gled vi nio tjejer uppslängda på fem moppar (cOOoOoOlingar!) iväg och invarderade lilla matfors. Började härja lite på Spice, men i brist på livsrum var vi tvungna (hur fan stavas tvungna?) att förflytta oss till Dino's för att påbörja vår nästa operation. Käk. En heeel pizza, en stor jävla tallrik med pizzasallad och ett helt glasspaket fick jag i mig. Själv.
Kvällen bjöd på skratt i massor, fotoblixtar och så mycket mat vi kunde få i oss. Efter en timme eller två gled vi vidare och gjorde ica osäkert. Plockade på oss av gottehyllan naturligtvis! Blev ett paket glass och en daimbit för min del, bara så att ni vet.

Racing hem, jävligt roligt. Väl hemma hos ida buntade vi ihop oss inne på hennes rum tillsammans med Brüno i rutan. Skratten måste ha hörts bort till Nigeria, hahaha jag hade inte ens sett den innan :)
Såsmåningom droppade tjejerna av en efter en under kvällens gång, tillslut var det bara jag och Ida kvar, låg och pratade ett tag innan vi somnade runt ett.

Sov riktigt dåligt, men skönt. Vaknade ett flertal gånger av skumma drömmar och en nästan spräng blåsa. Vi klev tillslut upp ganska tidigt ändå, vid nio-tio tiden typ. Åt sjukt god frukost och sen brassade jag iväg hem igen. Skön kväll måste jag säga, tack tjejor ni förgyller verkligen mina dagar, det här måste göras om! :)♥

Jag knäppte nästan inga bilder med min egen kamera, lekte med Nikes och Idas kameror hela kvällen så jag ska be dom skicka lite bilder, men jag bjuder på några nu ändå! :)









Japp, några smakprov nu, ni får se mer bilder ikväll. Nu måste jag nog börja packa för klassresan till Stockholm på måndag morron... klockan 5!..... hehee, är ingen morgonmänniska direkt jag. Har inte börjat packa än, har inte ens någon väska att packa i. Får gå upp på hönshuset och leta upp någon. Så fort jag blivit lite piggare, blev sjukt seg nu. Men vi hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0