weepweepweep

Då sitter man enochenhalv trappa ner och äter lite på en rågkaka med chokladhonung smaksatt med pepparmint på. Sjukligt gott kan jag lova, smakar aftereight. Men dock känner jag av abstinensen, jag andas och tuggar i tretakt, kan inte sitta still och känner mig fruktansvärt ensam. Hahahaa.
Idag har jag då planerat att göra ingenting. Bara vara helt enkelt.

Appropå ingenting, jag skrev ju att jag såg misshandlad ut. Upp till bevis.
Bilden är oredigerad!

ruligt, aja var väl inte så hemskt som ni tänkt er meeen. ;)

Nu ska jag plocka undan min frukost här, sen ska jag nog tanka in lite Vimmel-låtar i iPoden & mobilen. Seeya!

Kommentarer
Postat av: Penny

sv: Thanks aMandA :) Snygga ben btw ;)

2010-05-17 @ 15:13:06
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0