Dom kom på nätterna.

Jag känner mig som en stor fet nörd. Jag kollar på tv! Och ingenting är bra.
Godmorron Sverige
SVT Forum
Våra bästa år
Efter tio
Sjunde himlen
Spin City
Glamour
Masterchef Australia
Brothers & Sisters
Cash Cab
Mtv
Fotboll
Bolibompa
Djurpolisen i Miami
Jorden i fokus
How the earth was made
Horse Thieves
Stones
Sports Years
Four days in October
Svampbob Fyrkant
Gustav
Piff & Puff
Larry King live
BBC
Absoluteley famous
Top 10
Roseanne
Hotel de love

Hahahaha, värsta megatönten jag känner mig som. Men jag insåg just att det inte var lika roligt att vara ensam hemma längre,för jag har äckligt lite att göra. Och när det inträffar brukar jag äta,men nu är jag så proppmätt så det är synd om mig,såååå allt sket sig.
Men ska väl ringa och störa någon nu skulle jag tro :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0