Jump up that sofa!

Godmorgon!
Ganska skönt o vara ledig, vi hade inga lektioner idag förutom att någon poet skulle komma på hedbergska, och då skulle klassen dit och gå på någon föreläsning. Men eftersom bussarna går så miffat här uppe i norr så ringde min söta lärare och sa att jag slapp!

Blev inget bloggande igår,efter plugget blev det att våldgästa Viktor tillsammans med Oliver och Hannisbananis. Käkade Luddes och sen var det dags för ledarmöte.
Idag blir bara softa till tusen,en sån dag. Då man ba må.
Jag älskar att vara ensam på morron, så sjukt skönt. Och att vakna upp av sig själv,på rätt sida.

Ikväll ska jag träffa bästa. Helgrymt.
Nu sitter jag och kollar på MTV och ryser,ja jag ryser.
HEIDO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0