Ooo oo ooO

Nu har jag sett på Bones med mamma & anders.
Och ätit ost.

I reklamen presenterades programmet av en ost där "smaken sitter i hålen". -Vilken bra affärsidé tänkte jag, att ostförsäljarna lurar i en att köpa inte bara osten, utan också hålen. Så man betalar för osten OCH för luften!
Smarting där!


Plus att när det dök upp en fet jävla ost på teverutan, var det klart man blev FETsugen på ost! Så det var bara att pinna iväg ner till kylen och hämta ost och kex. Och vatten. MUms.

Imorgon är det en ny dag, det är tisdag. Jag tycker om tisdagar. Tisdagar innebär hantverk hela dagen. Vilket innebär lycka!♥
Imorgon har jag även planerat att ha mina babies på mig. KYSSHEII


And although there's pain in my chest
I still wish you the best with a...
Fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0