screw diez.

Godmorgon godmorgon.
Brukar aldrig blogga på mornarna,men idag blev det ju såhär..

Jag drar mig till halv sju,stressar upp och får inte ens i mig nån frukost,kutar ner till bussen (3 minuter för tidigt) och står och väntar där en kvart.
Får ett sms om att bussen kommer vara 50 minuter för sent,hinner tänka att det är ett skämt och sen ser jag hur bussen åker förbi. Åt andra hållet. Inge skämt,så jag knatar glatt upp till huset igen och sitter nu och käkar frulle :) Det brukar ta omkring en halvtimme för bussen att åka upp och ner till norrhassel men i den här halkan lär det väl ta en timme... Sen har jag drygt en timme till stan också,och italienskaprov första timmen..! YEIY. HEiDO grAppAr!


dagens outfit också,fett risig bild i know. Linnet är från only,secondhand jeans och halsduken är hannisbananis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0