Tryin' to please ya'

Boys are back in town, boys are back in town!
Yesbox, jag har inte kommit hem förrrän nu jah, sjukt stressig dag. Nästan. Fick egentligen bara för mig det nu, fast egentligen varen inge stressig alls.
Skola fram till två eftersom man slapp sista lektionen. Och med ett ansikte som en dragqueen styrde man näsan mot skönsmon där jag var ett par timmar.
Sen blev det att trycka en fet låda pommes från kebab city, när man satt ihopkurad och huttrade nere på navet. Buss till lilla Matfors för två timmars ledarmöte, sen återigen upp till dessa vackra skogar.

Nu ska jag såva. Snart. Måste pilla lite skolarbete och klura ut hur jag ska slå in min bästa väns present ocksåå... SOM FYLLER 16 IMORN!! Så jag är bjuden på kalas med bullar och saft, förvänta er ingen uppdatering förrän sent imorn.
HÄJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0