I will shrink her!

Har varken orkat eller hunnit sitta vid datorn. Alls i princip..
Igår var jag på jobbintervju. Första jobbintervjun i hela mitt liv, waaah. Hur läskigt var inte det???
Jätteläskigt. Otroligt läskigt. Höll på att kissa på mig, och då överdriver jag inte.
Skakade i hela kroppen, jag tror hon märkte. Men hon sa att hon fick ett gott intryck av mig, så man får väl bara gå och hoppas?

Igår såg jag två B filmer också. Någon ny, HELT JÄVLA VÄRDELÖS Scooby Doo film. Och Jiddra Inte Med Zohan.

Snart ska jag åka till Matfors med Anders. Min lillasyster ska ha dansuppvisning. Sött va? :')

Ikväll är det bal på slottet. Eller i kyrkan.. Har planerat en bildbomb imorgon!
PUSSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0