Dominos.

Hejdär. Blev inget bloggande igår, men var knappt hemma på hela dagen.
Hade för det första skola (L), sen for jag på birsta en sväng med EllenFrikadellen. Och slutligen åkte vi på Onsdagsbus, för att runda av kvällen med kaffe och kaka.

Idag hade jag en lektion, tog cykeln till stan i regnet. Knatade runt med mina klasskompisar, köpte torrschampo och en kalender! Tog en fika på Charm och pratade om allt mellan himmel & jord!

Det är 4 pers som slutat i klassen nu, är elva stycken tror jag?
Det känns faktiskt jättebra! Förra året hade vi verkligen kass sammanhållning tycker jag, men nu tror jag det kommer bli riktigt riktigt bra. Det är trots allt en tjejklass, vilket inte ens bör sluta bra, men det verkar ordna upp sig!

I helgen ska jag till Vålådalen med alla konfirmandledare, kommer bli spännande med alla nya. Dock jobbigt.
Åker imorgonbitti, kommer hem på söndag.
Ska väl börja packa nu och sen åka på birsta en snabbis med mamma, orkar egentligen inte, menmen.. Tar sedan bussen till Matfors på möte, TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0