EN TVÅ TRE

Tja allaaa!
Jag har verkligen inte orkat pallra mig till datorn och blogga. Har haft fullt upp, duvet sommarlov?
Tänkte iallafall berätta lite vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

I Lördags hade jag överraskningsfest för min vän Viktor som fyllde 17 dagen innan! Det var såhäääääääääääär awesome. GUUU va kul vi hade (iallafall jag, fast de jag pratat med verkade ha haft kul de med hehee) och mycket folk kom det!
Först började det trilla in lite folk som väntat vid sju-snåret, vid åtta for jag och TT ner till Vattjom för att kidnappa Viktor, körde världens omvägar för att vill bort honom och sen när han klev ur bilen så sjöng alla som var där högt för honom!
Pinsamt, viskade han till mig. Sött!
Kommer bilder när jag orkar!

Söndag blev en massa huvudvärk och städning att ta itu med, sen for vi och käka pizza och tog ett par dopp i Långsjön! Blev att jag sov kvar hos Emma över natten också.

Igårkväll åkte jag hem och la mig rätt tidigt, somnade ändå inte förrän två, brukar bli så.
Idag har jag plockat bär och spelat BINGO hos grannen. Vann 6 kronor!

Nu ska jag nog ringa m och prata skit, sen sova.
TJINGELING PEOPLEEEEEEEEEEEOOOO!

hur sexigt?

Kommentarer
Postat av: hur sexig?

så långt ifrån du kan komma

2011-08-03 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0