Förr kunde man inte fatta att jorden är rund.

HEY!
Sitter i Viktors vardagsrum för tillfället och väntar på att han ska komma ut från skithuset (igen).
Kom hit runt tolv-tiden och då for vi iväg till söråker för att köpa ett kedjehus till han skoter.
Och sen vi kom hem har vi varit nere i garaget, känner mig såå cool. Dock tröttnade jag rätt snabbt och satt mest nere på garagegolvet och suckade högt och ljudligt så han skulle fatta vinken.
Gissa vad? Det gjorde han inte, så när han till slut skule börja putsa skotern (med en liten pappersservett) så sa jag att näe nu går jag upp.
Ikväll ska jag troligtvis käka här sen blire stan för oss två.
Mysigt, hörs väl nåt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0