Love is intended for losers

Jag må ju vara den största levande idioten på jordens yta. Och är jag inte det, är jag garanterat, utan tvekan, den näst största levande idioten på jordens yta.
Ja hej på er!
Amanda Idiot Qvarfort, till er tjänst. Less på sig själv och sin egen dumhet. Sitt knäppa beteende och sin slarvighet med att kolla upp saker. På sin förmåga att göra människor besvikna, och hur hon alltid tar åt sig det mesta folk säger till henne. Inte av folk hon inte känner, men säger hennes när och kära något till henne för att såra henne.
Då är det det som gäller, då är det det som är lagen, sanningen.
Ska det vara så?

Hahahahaha vad jag överdrev där, dock var det sanning.
Saken jag ville komma fram till var att jag är klantig.. Kollade fel datum på min gratisvecka på helex. Det var förra veckan... KUUUUL VAAAA?!
Jag som tänkte kila och träna nu. KEWL.

Aja, inte hela världen! Men det var ganska kul att prata om sig själv i tredje person.
Låter lite schizofren, men det är väl så det ska va?

Tänkte kila ner och uträtta lite ärenden. Kanske lägga mig och vila.
Och knäppa lite bilder åt er kanske?
PUSS.

Hahaha bilden är så underbar..
Vad säger ni om att trotsa jordens lagar och gå klädd såhär imorgon?
BARA FÖR KÄNSLANS SKULL?
Nå? Vem är med mig!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0