The day I awoke.

HEJHEJ!
Sorry för sämst uppdatering idag, eller rättare sagt ingen uppdatering. Anledningen var väl helt enkelt att jag lite spontant sådär tog en tripp till Vattjom och Here I Am!
Sitter i min vän Viktors säng, med grusiga strumpor (Hihi).
Har precis gått ner till macken för att köpa dipp.. TVÅ gånger..
Viktor säger: Köp pulver till dippen, vi har creme fraiche.
Jahapp, knatar ner, glad i hågen och längtar efter dessa popcorn med dipp!
Kommer upp till honom igen, och vad ser jag? Inte någon creme fraiche iallafall!
Så då var det bara att knyta på sig dojjorna igen och knata ner till macken, iiigeeen. Och bara för att retas med honom köpte jag ett paket popcorn också, ifall Viktor hade glömt kolla det med.
Söt vän jag har :')
Jag hade tänkt ladda upp lite bilder idag, meeeen det verkar inte vilja fungera i Viktors dator..
Ni får helt enkelt sjå er tills imorgon!
Nu ska jag dra upp Viktor från garaget (för er som undrade varför inte han följde med till macken fick ni där erat svar)
HEJSVEJS.
knäppgökar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0