Jag ser på världen ur hans ögon.

Hej på er alla mongoloider.
Nu sitter jag på hotellet och har 15 minuter internet-tid.
Igår rullade tåget in på sthlm central vid ett, träffade en gammal barndomskärlek. Efter nio år, ett halvt fucking liv!
Helt sjukt var det, otroligt trevligt!
Sen kom pappa med flyget och en blå volvo, vi käkade grekiskt, shoppade lite och sen knatade vi in på globen.
Jag har aldrig varit på globen, och säger bara en sak. Jag är inte lika höjdrädd längre.
satt nästan längst upp, och det snurrade lite i början, när förbandet spelade. (Helt värdelöst dessutom)
Sen kommer Han, Han med stort H. Eric fucking Clapton. Ut på scenen och river igång på en gång.
Helt sjukt vilken kväll, det där kallar jag magi!
Jag satt nästan och grät.
Och nästan alla gamla godingar spelade han, förutom Tears In Heaven. Men den är ändå så pass sönderspelad hehe.

Fick inte ta med mig kameran in men har filmer och bilder från min kassa mobilkamera. Pappa filmade också så ni får se det så fort han skickat dom till mig.
Åh, jag är fortfarande helt lyrisk!
Näe nu ska jag beställa taxi till tågstation, leta upp ett regnställ och sen fara till Ransäter!

Hörs när jag kommer hem! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0