Skapligt!

Heeej!
Somnade riktigt hårt igår kan jag ju tala om..
Idag är det torsdag och jag har inte hunnit blogga! Slutade fyra efter en heldag i Sundsvalls Folkets Park med dramaövningar och minigolf. Jag kom 2:a!!!

Raka vägen hem, duschaduschaduscha, klädaklädakläda, sminkasminkasminka, åkaåkaåka. Hade en liten ledaravslutning med lägerledarna nere på Smedjan!

Mina fina jobbarpolers! Fantastiska människor jag har att göra med! :)

Och såhär såg man ut, somrig och fin! Hade en vit skjorta ovanpå också.


Nej nu ska jag titta på några avsnitt Grey's Anatomy, prata lite med en vän och sen sova.
Imorgon är sista arbetsdagen, ska på Himlabadet! Sen sover jag hos hanna, så ni får inte se nåt mer här förrän på lördag!
Bailando Babies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0