The Sweetest Dreams Will Never Do.

Godmorgon.
Jag är i ett stort rött hus ute i skogen, och solen har tittat fram för första gången på flera år känns det som. Vackert.
Min hals är trasig, mina lungor är trasiga, min näsa är trasig.
Jag är sjuk.

Jättesjuk, och det är vid såna tillfällen jag vill att någon ska tycka synd om mig. Annars är det bara skitsnack. Tycka synd om folk för ditt och datt. Det går ju inte? De får lösa sina egna problem!
Men om man är sjuk (som jag), så kan man inte riktigt göra någonting åt det. Så DÅ, får man väldigt gärna tycka lite synd om mig.

Men vet ni vad? Idag ska jag på SPA! Med mamma och mormor. Åh, så underbart. Och välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0