Helg i Västerås.

Hej. Och förlåt för att jag lämnade er med ett argt inlägg. Men jag var arg. Tydligt det.

Jag har haft en toppenhelg! Sjukt bra dans, sjukt trevligt folk. Många nya ansikten, halvdan mat men den gick ner, träningsvärk till tusen, irriterande visor på hjärnan och alldeles för lite sömn.

Allt detta resulterade en förstaplats i Hambo-tävling tillsammans med David Eriksson, och en tredjeplats i Schottis-tävling tillsammansn Sofia Larsson. Underbart!

Den här veckan har jag inte mycket fritid, imorgon börjar praktiken. Funderar även på att åka och dansa i Matfors imorgonkväll.

Nej nu behöver jag sova, totalt 8 timmars sömn på hela helgen. Har en del att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0