Vackert.



Bland trasiga leksaker, sågspån och damm
Är jag praktiskt taget din så kom in i min famn

Det här blir den längsta natt du någonsin bränt
Kom ta min hand, dansa en vals i cement

Kom om du älskar, jag gör vad du vill
Hör hur dom skrattar i rummet intill
Spela med i charaden, vi lever uti
Tills vi hittat en utväg, en lämplig sorti

Fem mil till midnatt och mörkret har vänt
Så kom ta min hand, dansa en vals i cement

Om kortet är spärrat och pengarna slut
Trycker vi nya i morgon som vi gjort förut
Det här är den dummaste sång som jag gjort
Men det är sent och jag vill säga nånting till dej fort

Vem sa att det här var det bästa som hänt
Kom ta min hand, dansa en vals i cement


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0