FML

Sundsvallsbor, har ni sett vädret idag? Har ni? Annars kan ni se det här.

Och om det nu är så att någon av er klagar över ert lockiga hår, era blöta kläder och era frusna tår så ska ni tänka på mig. Tänk på mig idag. För såhär ser mitt schema ut.

"Onsdag 7/9 en historisk paddling längs Selångersån – hela dagen.                        Samling Selångers gamla kyrka 9.00. Vi beräknas vara klara ca 15.00.

 

Ta buss 1B till Selångersgården från Västermalm kl. 8.00!

Busskort kommer delas ut till de som inte har.

Gå sedan ca. 15 min till Selångers Kyrka – samling vid Selångers gamla kyrka!

 

VIKTIGT! Packa torrt ombyte i plastpåse i en ryggsäck eller motsvarande.

Sandaler eller motsvarande på fötterna!

Kläder efter väder!!

Plastpåse runt all elektronisk utrustning!

Ta med ”gofika” - lunch att packa med delas ut vid Selångers Kyrka!"

Hajar ni? JAG SKA PADDLA. KANOT. HELA DAGEN. GENOM SELÅNGERSÅN.

Helt seriöst, dödame. Okej, inte helt seriöst. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0