Jag tänker gifta mig med Timbuktu

Ligger kvar på samma sak, har ont i både hals och huvud. Mina ögon svider och jag har träninsvärk i hela kroppen. Jag har 2 kilo övervikt och 5 kilo undervikt, min rygg har låst sig och jag sover för dåligt. Där har ni min fysiska hälsa svart på vitt.

Jag har gått från fruktansvärt arg, till väldigtväldigt lycklig på kort tid. Min motivation till skolan ligger strax under nollstrecket. Jag går dit och ser på lärare i timmar, jag ser hur de pratar, men jag förstår inte vad de säger. Mina vänner pratar med mig och jag kan glömma bort hur man lyssnar.

Något stals ifrån mig och jag fungerar felande utan det. Jag vet inte vad det är dock.

Godnatt!
Hela världen kan vara uppochner, men helheten är fortfarande densamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0