Nåt annat jag gjort i sommar.

Spräckt två revben.
 
Har under sommaren dragit på mig en liten
lunginflammation tack vare en fantastisk, underbar, älskvärd vistelse till Peace&Love.
Hostade konstant i två veckor, började få ont under bröstet och trodde det var hjärtat, ringde 1177 och de hävdade att det var en muskelbristning med tanke på min ringa ålder.
Gick till vårdcentral med svåra smärtor, de bekräftade en muskelbristning och jag fick penicillin mot hostan och det blev bra en stund. Sedan kom hostan tillbaka och jag fick åka på två stycken lungröntgen, den andra senast i torsdags. Fick i fredags reda på att skuggan på den första röntgen var egentligen två spruckna revben.
 
Fuck you vården, sincerely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0