misshandlat symaskinen! :D

 ~
Hejsan! :D
När jag loggade in idag hade jag fått en kommentar! åh så glad jag blev! :D hehe, men nån gånga ska väl va den första eller hur ;) Idag är det torsdag, imorgon är det äntligen fredag. Idag när jag kom hem fick jag något ryck och sydde en kjol på tre timmar. Blev faktiskt riktigt nöjd. Tyget är ett gammalt påslakan menmen hehehe, man tager vad man haver! Bilden är väldigt dålig men det är i alla fall en rosett på sidan.  Annars har jag inte gjort så mycket. Nu ska jag sova, är jäääättetrött. Och hungrig, men det orkar jag inte bry mig om just nu. Slänger även in en ännu sämre bild på mina jeansleggins. Aja, nu orkar jag inte bry mig om det heller. Jag ska sova! Gonatt :)
puss

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Jag är imponerad!!!!Ett tips är att fota utan blixt när du fotar i spegel

2009-11-06 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0