utvecklingssamtal



HalliHallåGubbarSmå!
Dagen har varit helt okej! Gått ganska långsamt dock och varit ovanligt hungrig hela dagen.
Slutade halv fyra och satt sedan och väntade på att utvecklingssamtalet skulle börja... vilket det gjorde tjugo över fem.... så jag fick sitta helt själv på skolan i över en timme, suck!! Och inge alls kunde tänka sig att komma och göra mig sällskap :( Aja, utvecklingssamtalet började ju iallafall. och slutade för den delen och det var väl tur det. Nä men allt gick ju jättebra. Fick dock läraren att gråta, hehe, sa väl något i stil med att jag gillade hennes ämne och att hon var en bra lärare. Jaa sen åkte man hem.. har inte gjort så mycket alls här hemma, lirat lite gitarr.
Nu är jag fruktansvärt trött igen såå snart ska man se på Grey's Anatomy och sen bums i säng! :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Moa W :)

Manda... du är fan alltid hungrig...

ALLTID!

2009-11-05 @ 16:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0