helg&klippning

 ~

Hej!
Helgen har varit jättekul. I fredags åkte jag och Moa till Fränsta, ålsta folkhögskola. När  vi kom fram var det fika och planeriing inför helgen. Sedan blev vi indelade för grupparbete på tre grupper. Vår uppgift var att spela upp en kort teater som skulle innehålla sång och dans. Kom fram till att jag skulle spela säl bland annat.. Haha, och att vi troll i teatern skulle ha våra alter egon i pekfingrarna ;) Haha, jaa det gick ju som det gick. Dagen därpå blev det mycket dans och teater till Näcken spelet vi ska spela på skönborgs 90 års jubileum. En teater som ordförande i föreningen skrivit. :) På söndagen blev det även dans och teater och sedan var det dags att åka hem. Man var helt utslagen när man kom hem och jag gick och la mig vid sju x) Hehe, idag vaknade jag runt nio-tio tiden, städade och sen for jag och klippte mig. :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0