dagen efter.

Jag älskar er små stackare som sitter och klickar in på min blogg ändå haha. Ingen uppdatering igår och det var väl tur det.

Torsdagkväll var trevlig hos emil.

Vaknade ett igår av att Nattis låg och glodde på mig, stackarn hade varit vaken sen nio men jag hade vägrat kliva upp. Öh vad gjorde vi sen? Duschade, fixade oss och stack till emil igen. Haha riktigt trevlig kväll men.. ingen kommentar.. ;) Öh aa..

Idag vaknade man fullt påklädd klockan tolv, käkade lite och sen gick vi, pernilla & pojkarna ner på stan och knatade lite. Gick till Nattis mormor men hon var inte hemma och vi orkade inte gå hem igen så nu sitter vi här, hemskjutsade i världens fräsigaste bil höhö. Nyss ätit fruktansvärt mycket mat så är proppis så det bara brakar om det.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll om vi sticker till emil eller hur det blir, får se får se.

Nu ska jag och lillgumma lägga oss och kika på en film, fifäään vad skönt.
Hörs kanske nåt senare, pussli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0