hellyeah

Godmorgon alla glada!
Gårdagen var riktigt trevlig, först satt vi hos emil men vid elva skulle dom på fest långt bort så vi stack till nån kille i närheten ist. Var väl där en timme, skulle typ bara dit för att väcka en kompis till Nattis, Linus, haha. Från skåne, sjukt rolig dialekt haha.

Nu sitter jag i Nattis soffa och väntar på bussen, eller ja den går 14.20 men man kan väl börja vänta redan nu haha. Kollar på nåt sorgligt tvprogram på tvn men det bara äcklar mig. Jag är ju glag! :)

Jaja, bussen är framme i sundsvall 16.07 så då kommer jag käka middag med mormor för att sedan sticka på träning.

Tack älskling för en sjukt trevlig helg!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu ska jag äta lite frukost, vi hörs puuuuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0