i decide, hellyeah

Nyduschad och insmord sitter jag här i sängen, igen. Burit ut alla handdukar som på något underligt sätt hopar sig inne på mitt rum, förstår inte hur dom hamnar där. Mamma & Anders säger att det är jag som duschar så mycket att jag snor in alla handdukar, men jag tror bara dom hittar på. Dom försöker bara luras. Vi har för lite handdukar har jag kommit fram till, men hur i allsindar har man för lite handdukar i ett hus med 5 pers? Då borde man ju ha typ ööverflöööd av handdukar. Bara ett konstaterande liksom..

För övrigt är jag trött, jag tog aldrig någon tupplur, och lyckoruset har lagt sig. Eller det liksom dåsade ner men lämnade en liten Amanda fortfarande glad i hågen men fruktansvärt trött. Och matematiken har inte gjort några större framsteg i mitt stackars huvud. Tog tvärstopp vid pytagoras sats, plus att en liten fågel viskade något i mitt öra om att min käre mor minsann satt och glodde på ett väääldigt intressant tvprogram.

Imorgon är det nationellt prov i matematik för årskurs nio och Amanda Qvarfort 9D Matfors Skola kommer ligga på gränsen till att kugga, ajajaj. Död åt dom små fåglarna!
Blir till o sitta och hetsplugga matematik inatt, om jag så måste dö på kuppen.. näe dö var väl ändå att ta i, men om jag så måste somna i böckerna på kuppen! såja, det går jag med på.

Nu blev det tyst, helt dött i huvet.. Hohoo - hohooo-hohooo

gonAtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0