i wanna show all my haters love.

Godmorgon solstrålar! (eller nåt..)
Själv vaknade man då inte som en solstråle iaf, blev väckt halv tre av en oerhört mogen busringning. Det är alltid sådär underbart häärligt att vakna av att någon med dolt nummer ringer utan att ha något viktigt att säga mer än att stöna i telefon. Mums!

vaknade för kanske en timme sen men har vägrat kliva upp, jag tror mormor har varit hit en sväng och dom har haft frukostkalas för min bror som fyllde år i veckan, meeen jag var förstås inte bjuden. Penny ringde för ett tag sedan, hon gick omkring ensam i kylan i stan, stackarn är på moppekurs.

Idag hoppas vi på att absolut ingenting händer (mer än att jag måste städa, men det hoppas vi inte på), vill ha en sån där ta-det-lugnt-och-bara-ta-hand-om-mig-själv-dag. Typ sova hela dagen låter bra? Jag är otroligt sugen på att sy något, så vi får väl se om det blir något av den saken. Ikväll är det träning men jag är tveksam på om jag tänker gå, känns inte som en dans-dag för mig idag. Så blir väl att sitta hemma och mysa med familjen!

Men nu ska jag ner och käka lite frukost!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0