onsdag den tjugoåttonde april

Hellu! Hemma från skolan nu och har passat på att trycka i mig tre pollykakebitar. Haha, tjock? Näe men är på dåligt humör, lingonet kanske är på väg åt mitt håll? Vemvet, har gått och längtat efter min älskade kaka hela dagen..

Hade temadag på skolan, kollade på någon film med Joel Kinnaman. Är det bara jag som inte tycker han är snygg? Han är fuuuuuul.
Lyssnade på två föreläsningar, en kvinna och en stockholmare som var rolig nå jävulskt. Haha, garvade mig igenom större delen av den föreläsningen, han hade så jävla skön dialekt. Älska stockholmare.
Och de fyra sakerna som världen spenderar allra mest pengar på är:
1. Vapen
2. Droger
3. Olja/Bensin
4. Porr

Hahaha, vad lever vi i för värld? Sjukt :) Hade egentligen gissat på sex istället för vapen, men tydligen inte.
Slutade två och sitter och tjillpillar på datorn här i soffan. Är fortfarande lite småsur, så ska väl kila ner och hämta ännu en kakbit antar jag. Mums!

hörs senare!

Grattis emmasjölen på din dag! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0