ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt

Guud vad duktig jag har varit idag! :o hah, när jag kom hem var mammsen lite ledsen på ögat för att jag inte hjälpte henne ute i trädgården. Och naturligtvis hjälpte jag henne med att först gå upp på hönshuset och hämta utemöbler och sen krattade jag halva gräsmattan. Ja bara halva men vi har jäääättestor gräsmatta, haha. Och borstade ett träd..


ajjemen!

Hittade även en väska uppe på hönshuset som jag blev lite smått förälskad i, men vet inte om den är så snygg som jag tänker mig?

hmm, får se hur jag gör.

Hittade även en maaaaaaaaaaasssaaaaaa tyger där uppe, inte så snygga men helt okej! Är sugen på att sätta mig där nere och sy nånting, men det är nog ingen större ide att jag börjar ens. Ska på träning ikväll, saatt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0